غیبت دوباره اعضای شورای شهر بندرعباس در انتخابات هیئت رئیسه 



جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر بندرعباس بار دیگر لغو شد. هفته گذشته به دلیل عدم حضور و به حدنصاب نرسیدن تعداد نفرات، انتخابات هیئت‌رئیسه لغو شد و قرار بود یک‌شنبه ۱۵ مردادماه انتخابات سال سوم هیئت‌رئیسه شورای شهر بندرعباس برگزار شود که این بار هم در این جلسه دو عضو شورا غیبت و دو عضو دیگر جلسه را ترک کردند. در این جلسه «عیسی عباسی» و «فریده عامری» حضور نداشتند و «یعقوب دبیری نژاد» و «عبدالرضا حیدری سراجی» جلسه را ترک کردند. به گفته یکی از اعضا، «عیسی عباسی»، عضو شورای شهر بندرعباس امروز صبح پس از حضور در دفتر خود درگیر بیماری می‌شود و سایر اعضا نیز به دلیل عدم حضور وی تصمیم به ترک جلسه و عدم حضور گرفتند. لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز «اسماعیل رئیسی»، «حسن سالاری» و «احمد عامری» و «احمد کناری نژاد» حضور پیدا نکردند. طبق قانون باید حداقل هشت عضو برای انتخابات شورا حضور پیدا کنند و ازآنجاکه مهلت انتخابات هیئت‌رئیسه شورا به اتمام رسیده است باید با برگزاری جلسه اضطراری تکلیف این موضوع مشخص شود.

 

بیماری یکی از اعضا، علت اصلی لغو جلسه

«سید محمدرضا موسوی»، سخنگوی شورای شهر بندرعباس در این رابطه گفت: «قانونا باید تا 15 مردادماه هیئت‌رئیسه را به فرمانداری معرفی می‌کردیم؛ بعدازاین باید در جلسه اضطراری انتخابات هیئت‌رئیسه سال سوم انجام شود». وی بابیان اینکه تصمیم به نیامدن همکاران دست خودشان است و نمی‌دانم علت عدم حضورشان چیست؟ افزود: «همکاران گفتند که چون آقای عباسی قصد دارند برای یکی از گزینه‌ها در هیئت‌رئیسه کاندید شوند، اخلاقاً باید بیرون برویم و جلسه را به زمانی موکول کنیم که ایشان حضورداشته باشند». سخنگوی شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه وقتی موضوع امور شهر است نباید این موضوعات شکل بگیرد، اضافه کرد: «خیلی از موضوعات برای من هم قابل‌قبول نیست. طبیعی است مردم با کنش‌های ما، ما را می‌شناسند و درحالی‌که این شورا فکر می‌کنم بیشترین مصوبات و جلسات کمیسیون‌ها را داشته است اما به چشم نمی‌آید چون بعضی حواشی ممکن است اصل کار را کم‌رنگ کند». موسوی ضمن تأکید بر اینکه علت اصلی لغو جلسه بیماری یکی از اعضای شورا است، درباره کاندیدا شدن خود گفت: «بنده در هیچ جایگاهی در هیئت‌رئیسه تا این لحظه قرار نیست حضورداشته باشم».

به گفته «فریده عامری»، عضو دیگر شورای شهر بندرعباس، علت لغو جلسه وخیم شدن حال یکی از اعضاست که در حال حاضر نیز در بیمارستان هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها